tjoho

Hej nu e jag tillbaka igen efter två dagar , jag har inte gjort så mmycket varit med min pojkvän och hemma hos hans syster har kippt mig igen fast ist för strips på sidecut så står det L<3H nu HAHA , lotta gjorde det på mig men det kommer upp bild senare på det, fan va gött med höstlov nästa vecka jag och älskling ska ha mys :)
vi ska på bio saw3 3D med hans bror , det e fan nice men kommer bli lite rädd , maen det är tur att man har sin älskling jämte då :)<3 asså ni anar inte hur mycket jag älskar han , bby du är den bästa gåvan jag har fått och ibland vill man bara tacka den som gjorde så vi träffades om och om och om igen , men det går inte för vi är inte vänner men, men det e lika bra så för den perssoner lyssnar bara på rykten hela tiden och det är inte riktiga vänner ,neh men hon lever sitt och jag mitt :)
 

fan vad jag hatar falska personer visst jag har inte varit en ängel , men har fan inte gått över gränsen som vissa har, det e så patetiskt ni är fan mognare än så här , ni säger att ni är det men förhelvete bevisa det då , går inte lita på någon längre.

jobb utbildningen flyttades till den 22 november för att deras datorer kronglade men det är bara bra för mig juh :) Har fan inte skola på 3 veckor :) det e riktigt gött MOHAHAA

men nu ska jag ta en dusch och röka , laga en god middag, sen blir det a till datan igen tror jag och prara lite skit med bby <3

2010-10-26 @ 12:08:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ludde

Fan vad nice, är det lukas ni ska titta med eller :)

2010-10-26 @ 17:24:33
URL: http://canonphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så jävla fin , kan inte du göra en blogg till mig du kan få pengar om du vill 5ookr om du gör en åt mig tills söndag :) //Loveise

2010-10-27 @ 11:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0