OM MIG :)

hej hej !

Mitt namn är helena och är 17 år fyller år i maj, jag bor i borås fast brukar vara hos min söta söta pojkvänn LEO (förlovad med den söte)<3 och hans bror ska nu hjälpa mig med bloggen :) han e skit duktig kolla in hans blogg :) http://canonphoto.blogg.se/ !!!!!!

ahh jag gör inte så mkt på fritiden e med leo som sagt och kompisar ,



*Det du älskar mest och inte vill förlora: Jah det e la min familj och vänner , självklart min under
bara kille

*Det du mest hatar: det e nog A****A <PRIVAT NAMN) aja same shiiit , hatar folk som anklagar andra för saker som inte ens stämmer :)!

*Vad har gjort dig glad: hmmm det är mkt,men  när jag och älskling förlovade oss :)

*Vad gör dig arg: det är när någon skadar någon jag älskar !

*Vad vill du göra i framtiden: jah fan det e mkt, skaffa jobb, hus ,barn, (och ska få en mini gris av älskling)

nej måste sova nu puss heej sötnötar <3

2010-10-21 @ 00:57:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0