GAHHHHHH!

FAN ! samma jävla visa kan ni bara sluta kl är 02:00 för helvete!

aja just nu sitter jag vid datan för vissa lämnar inte mig ifred ,


har varit och shoppat med emma :) det var kul mer än att hon körde på en kant med bilen när hon skulle parkera men klagar inte på henne hon e duktig :) vi ÅT PIZZA (KEBAB ) MUMS ! sen så åkte jag till min kära bror igen , och då ville hans fru ha pizza så jag köpte det , sen kommer min bror hem då får jag gå dit igen för att köpa till han , fan dom som jobbar där måste trott något om mig om jag köper pizzer där 2 gånger på en timma xD Lite pinigt ,,,, aja men nu ska jag försöka sova nu, om det änns går haha fan det blåser skit mkt nu så det bara knakar om fönstrena , GOOOOOODNIGHT <3

2010-10-22 @ 02:04:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0